مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 16:062016-02-10بين الملل

موفقیت مذاکرات ایران به حل و فصل منازعه سوریه کمک می کند


سفیر اتحادیه اروپا در روسیه تاکید کرد: عملیات نظامی در سوریه نمی تواند بدون روند سیاسی و تلاش های دیپلماتیک، راهکاری برای پایان دادن به جنگ در این کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از اسپوتنیک، ویگوداس یوساکاس سفیر اتحادیه اروپا در روسیه در سخنانی تصریح کرد: دستاورد مثبت مذاکرات سال گذشته در وین بر سر برنامه هسته ای ایران و قطعنامه شورای امنیت در خصوص سوریه، می تواند به طرف ها در منازعه سوریه کمک کند تا جنگ داخلی در این کشور را پایان دهند.

وی در ادامه افزود: من امیدوارم، همه طرف های شرکت کننده در روند مذاکرات صلح سوریه بتوانند بر اساس موفقیت مذاکرات مساله هسته ای ایران و قطعنامه شورای امنیت در خصوص سوریه، به درک مشترکی برسند و به سالها خونریزی در سوریه پایان دهند و موج آوارگان را متوقف کنند و در روند حل و فصل سیاسی در سوریه مشارکت نمایند.

سفیر اروپا در روسیه اظهار داشت: عملیات نظامی در سوریه نمی تواند بدون یک روند سیاسی و تلاش های دیپلماتیک، راهکاری برای پایان دادن به جنگ در این کشور باشد.

وی از جامعه بین المللی خواست تا کمک های انسان دوستانه را به سوریه ارسال کنند تا زیر ساختهای اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و حمل و نقل این کشور مجددا احیا و بازسازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت مذاکرات ایران به حل و فصل منازعه سوریه کمک می کند

موفقیت مذاکرات ایران به حل و فصل منازعه سوریه کمک می کند