مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 15:552016-02-10سياسي

تقدیر بهاره رهنما از اقدام رهبر ارکستر تهران


بهاره رهنما طی یادداشتی با عنوان «رهبری که با داغ فرزند، رهبری کرد»، از اقدام رهبر ارکستر سمفونیک تهران تقدیر کرده است.

- بهاره رهنما طی یادداشتی با عنوان رهبری که با داغ فرزند، رهبری کرد ، از اقدام رهبر ارکستر سمفونیک تهران تقدیر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رهنما در روزنامه شرق نوشت: هنوز هم گاهی قصه هایی واقعی می شنویم که شبیه قصه هستند و قهرمان دارند؛ قصه هایی واقعی که امکان رخ دادنشان از حد انسان امروزی و زمانه امروز خارج است.

قصه هایی از این دست به گمان من قصه های نقطه دار هستند؛ قصه هایی که گاهی در مقابل عظمت و بزرگی قهرمانانشان کلمات عاجز از وصفند و نقطه ها به کار می آیند و قضاوت را به خود شما وامی گذارند.

.

همه ما دوروبرمان آدم هایی داریم که همیشه با یک بغل غم و حرف کهنه و اغلب تکراری و فرساینده به دیدارمان می آیند، بماند که همدلی و گوش شنوا که این روزها سخت کمیاب هستند از معیار های یک دوستی خوب و خالصند، اما می شناسم آدم ها، مادرها، بازیگر ها و معلم هایی را که با بار عظیم غم ها و مشکلاتشان، هرروز نقاب لبخند به صورت می زنند، چون می دانند اطرافیانشان به آنها تکیه دارند و شکستن و کم تحملی شان فقط مال خودشان نیست بلکه روحیه جمعی را تحت الشعاع قرار می دهد؛ پس خودشان را باروحیه و لبخند و گرم نشان می دهند تا شعاع آفتاب وجودش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر بهاره رهنما از اقدام رهبر ارکستر تهران

تقدیر بهاره رهنما از اقدام رهبر ارکستر تهران