مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 15:552016-02-10سياسي

زیرساخت های آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه متحول می شود


درحال ایجاد تحولی در حوزه زیرساخت های آموزشی دانشگاه رازی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس علمی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، دکتر محمدابراهیم اعلمی آل آقا در نشستی خبری که در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه رازی برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران گفتمانی جدید را در فضای جهانی مطرح کرد و نظامی مستقل از غرب و شرق را پایه گذاری کرد.

وی ادامه داد: در این انقلاب نگاه به آموزش عالی یک نگاه توسعه ای بوده و در این 37 سال ایران از شرایط وابستگی علمی، پزشکی و سازندگی به استقلال و خودکفایی رسیده است.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: شرایط امروز ایران در حوزه علم و فنآوری بگونه ای است که حتی به صادرات تحصیل کرده و آموزش دیده ها رسیده است.

اعلمی آل آقا تصریح کرد: طی همین دوران روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در دانشگاه رازی تحولات بسیار خوب و ارزشمندی در حوزه ایجاد فضاهای آموزشی و کمک آموزشی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: سطح زیربناهای کلیه فضاهای آموزشی و کمک آموزشی دانشگاه رازی تا قبل از سال 1393 حدود 170 هزار متر مربع بود، اما با تعریف و به مرحله اجرا درآوردن 10 پروژه بزرگ عمرانی، سطح فضاهای آموزشی و کمک آموزشی این دانشگاه به 230 هزار مترمربع خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه متحول می شود

زیرساخت های آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه متحول می شود