مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 15:362016-02-10فرهنگي

پیام علی مرادخانی و فرزاد طالبی به جشنواره موسیقی فجر‎


معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست دفتر موسیقی به سی ویکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر پیام دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، علی مرادخانی در این پیام آورده است: حقیقتی که امروز ابعاد آن بیش از گذشته واضح گردیده، آن است که فرهنگ و هنر ایران اسلامی، شناسنامه ی ملی، شاخص زیست فرهنگی و اجتماعی و نماد تفکر مردمِ ماست و از میان گونه های مختلف هنری، موسیقی فراگیرترین و سهل الوصول ترین اثر هنری است و ذوق، خلاقیت و اندیشه از ویژگی های تاثیرگذار آن بر مخاطب است.

هنر موسیقی با اتکا بر ظرفیت های خود و بی نیاز از ترجمه به شیوایی تمام می تواند معطوف به سیاست های دولت تدبیر و امید در تعامل با جهان و بازتعریفی از ایرانِ امروز، نقش آفرین و همچون تیر آرشی باشد که مرزهای جغرافیایی را درنوردد و پیام انسانی و فضیلت خواه فرهنگ و هنر این مرز و بوم را به گوش مخاطبان در اقصی نقاط جهان برساند.

بر این اساس، جشنواره بین المللی موسیقی فجر در سی ویکمین گام خود تلاش نموده است تا ضمن حفظ معیارهای اصیل و انقلابی، زمینه ی حضور هنرمندان صاحب نام در گستره ی ایران فرهنگی را با رویکردی هدفمند و شایسته فراهم نماید.

ویژگی دیگر جشنواره ی سی و یکم، تلاش برای کاهش تصدی گری دستگاه های اجرایی در انجام این رویداد بزرگ هنری و بهره گیری از توان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام علی مرادخانی و فرزاد طالبی به جشنواره موسیقی فجر‎

پیام علی مرادخانی و فرزاد طالبی به جشنواره موسیقی فجر‎