مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 14:162016-02-10دانش

جایزه کتاب سال دانشگاه آزاد برگزار می شود


دومین دوره جایزه کتاب سال دانشگاه آزاد با عنوان ابن سینا 12 اسنفدماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، کرم الله دانش فرد دبیر همایش جایزه کتاب سال ابن سینا دانشگاه آزاد گفت: به دلیل استقبال از این جایزه زمان ارسال آثار به دبیرخانه همایش تا 25 بهمن ماه تمدید شد.

وی افزود: تمامی اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد می توانند کتاب های چاپی خود را به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

دبیر همایش جایزه کتاب سال ابن سینا دانشگاه آزاد اضافه کرد: مراسم جایزه کتاب سال دانشگاه آزاد یک رخداد مهم فرهنگی در میان دانشگاه های کشور است و با رویکردهای مختلف که بیشتر مرتبط با حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ادبی است، برگزار می شود.

دانش فرد تاکید کرد: منابع مرجع، علم اطلاعات، دانش شناسی، تصحیح نسخ خطی، دین شناسی، اسلام شناسی، اخلاق، فقه و اصول و سیره، اجتماع شامل علوم اجتماعی، علوم سیاسی، تعلیم و تربیت و ارتباطات و تاریخ و جغرافیا از محورهای جایزه کتاب سال این دانشگاه است.

وی گفت: بخش ویژه این جایزه به کتاب ها و پایان نامه های مرتبط با موضوع زبان و ادبیات فارسی تعلق گرفته است که در این بخش پایان نامه هایی که تا شهریور 94 دفاع شده باشند می توانند شرکت کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه کتاب سال دانشگاه آزاد برگزار می شود

جایزه کتاب سال دانشگاه آزاد برگزار می شود