مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 14:012016-02-10سياسي

حمله به شورای نگهبان حمله به قانون اساسی است


شورای نگهبان تنها نهادی است که امام(ره) شخصا از آن حمایت کرده است همچنین شورای نگهبان از جایگاه شرعی خاصی برخوردار بوده چرا که چند فقیه در آنجا هستند همچنین مصوب به ولایت که نایب امام زمان می باشد است.

- آیت الله صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به هجمه های پیش آمده پیرامون شورای نگهبان گفت: آنچه که مسلم است شورای نگهبان یک نهاد قانونی بوده و ریشه در قانون اساسی دارد.

وی تصریح کرد: شورای نگهبان تنها نهادی است که امام شخصا از آن حمایت کرده است هم چنین شورای نگهبان از جایگاه شرعی خاصی برخوردار بوده چرا که چند فقیه در آنجا هستند هم چنین مصوب به ولایت که نایب امام زمان می باشد است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه ما با کسی شوخی نداریم و نظام ما نظام ولایی است اظهار داشت: نظام ما ولایی بوده و تمامی قوانین و مقامات و نصب ها به امضای ولایت در می آید چرا که ولایت فقیه منصوب بلاواسطه حضرت حجه هستند.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه شورای نگهبان از قداست فوق العاده ای برخوردار است گفت: حمله به شورای نگهبان حمله به اشخاص نیست و حمله به قانون اساسی محسوب شده و هر کسی در هر مقامی زمانی که این نهاد را تضعیف کند مملکت و قانون را تضعیف کرده است و این رفتار اخلاقا هم درست نیست و حیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به شورای نگهبان حمله به قانون اساسی است

حمله به شورای نگهبان حمله به قانون اساسی است