مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 14:012016-02-10بين الملل

بزودی لیست 100 موردی نقض حقوق بشر توسط رژیم آل سعود منتشر می شود


در بررسی های کارشناسی و حقوقی توانستیم بیش از 100 مورد از موارد نقض حقوق بشر، نقض معاهدات بین المللی و حمایت از گروهک های تروریستی رژیم آل سعود را جمع آوری کرده و بزودی آن را منتشر می کنیم.

- مسئول مرکز دانشجویی حقوق بشر گفت: ما در بررسی های کارشناسی و حقوقی توانستیم بیش از 100 مورد از موارد نقض حقوق بشر، نقض معاهدات بین المللی و حمایت از گروهک های تروریستی رژیم آل سعود را جمع آوری کرده و بزودی آن را منتشر می کنیم.

محمد واحدی، مسئول مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران (صلح زیبا) در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، "ضمن تسلیت به مناسب چهلمین روز از شهادت شیخ نمر، گفت: در یک نگاه گذرا پیرامون وضعیت حقوق بشر در عربستان سعودی باید گفت که 7 هزار عضو از دودمان سلطنتی آل سعود به بیش از 25 میلیون ساکن حکمرانی می کنند و علاوه بر دست داشتن تمام امور حساس کشور ثروت های نجومی حاصل از فروش نفت و گاز، تمام امور کشور را بدون حضور هرگونه نهاد انتخابی یا نظارت مردمی در اختیار خود دارند.

واحدی ادامه داد: خفقان موجود و نبودن آزادی بیان به عنوان اولین نقض حقوق بشر در عربستان را می توان پایه و اساس نقض دیگر حقوق مردم این کشور به شمار آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی لیست 100 موردی نقض حقوق بشر توسط رژیم آل سعود منتشر می شود

بزودی لیست 100 موردی نقض حقوق بشر توسط رژیم آل سعود منتشر می شود