مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 13:562016-02-10پزشكي

فاز دوم رادیوتراپی انرژی مرکز دانشگاهی رازی رشت راه اندازی شد


فاز دوم رادیوتراپی انرژی مرکز دانشگاهی بیمارستان رازی رشت با حضور مسئولان مربوطه راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، رییس بخش رادیوتراپی مرکز دانشگاهی بیمارستان رازی رشت ظهر امروز در جریان راه اندازی فاز دوم این بخش اظهار کرد: در این بخش درمان تومورهای بدخیم و گاهی خوش خیم انجام می شود.

مهرسا مجد آیین، افزود: دستگاه رادیوتراپی از مجهزترین و پیشرفته ترین دستگاه هایی است که در ایران وجود دارد و دستگاه های اولیه برای این درمان نوانرژی بودند.

وی با بیان اینکه توسط دستگاه مذکور می توانیم طراحی درمان رایانه ای 3D برای بیماران انجام دهیم، گفت: این بخش در مجموع 12 نفر پرسنل دارد و پنج پزشک متخصص در آن مشغول به فعالیت هستند.

مدیر عامل مرکز دانشگاهی رازی رشت نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: فاز نخست بخش رادیوتراپی مرکز دانشگاهی رازی رشت سال گذشته افتتاح شده بود.

سیروس امیرعلوی تصریح کرد: امروز فاز دوم این بخش افتتاح شده و در مدت یک ماه آینده و با تایید انرژی اتمی درمان بیماران در بخش رادیوتراپی آغاز می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در شرایط فعلی مرکز دانشگاهی رازی رشت ظرفیت پذیرش روزانه حدود 85 نفر بیمار را دارد، یادآور شد: فاز نخست و دوم این بخش قادر به پذیرش روزانه 150 نفر بیمار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم رادیوتراپی انرژی مرکز دانشگاهی رازی رشت راه اندازی شد

فاز دوم رادیوتراپی انرژی مرکز دانشگاهی رازی رشت راه اندازی شد