مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 12:052016-02-10بين الملل

کری: بمباران های روسیه در سوریه به مذاکرات صلح صدمه می زند


وزیر امور خارجه آمریکا هشدار داد که بمباران های هوایی مواضع "مخالفان سوریه" توسط روسیه می تواند اقدامات برای از سرگیری مذاکرات صلح سوریه را منحرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا و سرگیی لاوروف همتای روس وی قرار است در کنفرانس امنیتی مونیخ که روز پنجشنبه در آلمان برگزار می شود و هدف آن بازگرداندن مذاکرات سوریه به مسیر اصلی خود است، شرکت کنند.

جان کری گفت: شکی وجود ندارد و من قبلا این مساله را به طور عمومی اعلام کرده ام که اقدامات روسیه در حلب، نشستن بر سر میز و مذاکرات جدی را سخت تر می کند.

وی افزود: ما از روسیه خواسته ایم و دوباره از این کشور می خواهیم تا به حمایت از آتش بس فوری و دسترسی کامل کمک های انسانی بپیوندند.

وزیر امور خارجه آمریکا افزود: این مساله ای است که نشست مونیخ برآن تمرکز خواهد کرد و در این نشست درخصوص راهی که پیش رو است صحبت های بسیاری خواهد شد.

جان کربی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته است که مذاکرات مونیخ نقطه تصمیم گیری در این خصوص است که آیا کمک های بین المللی برای نشست سوریه می تواند میانجی گری برای آتش بس موفق باشد یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کری: بمباران های روسیه در سوریه به مذاکرات صلح صدمه می زند

کری: بمباران های روسیه در سوریه به مذاکرات صلح صدمه می زند