مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 12:012016-02-10سياسي

یادواره 604 شهید والامقام اردبیل برگزار شد


همزمان با دهه مبارک فجر یادواره 604 شهید والامقام فصل زمستان و انقلاب اردبیل در مسجد قدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، یادواره 604 شهید والامقام فصل زمستان و انقلاب اردبیل با حضور خانواده های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، مسئولان و فرماندهان دستگاه های نظامی در مسجد قدس اردبیل برگزار شد و حاضران یاد و خاطره این شهدای والامقام انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این آیین اظهار کرد: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان در عرصه های مختلف مدیون خون شهدای والامقام است و باید همگان در ترویج فرهنگ ناب شهدا در جامعه پیشگام باشیم.

حجت الاسلام نجات فیاضی با اشاره به اینکه خانواده های معظم شهدا و مادران شهدا افتخاری بزرگ برای ملت ایران هستند، افزود: صبر و گذشت خانواده ها و مادران شهدای والامقام ستودنی است که فرزندان خود را در راه حفظ ارزش و آرمان های انقلاب اسلامی تقدیم این انقلاب کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: مهم ترین راز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران و ثبات و پیشرفت این کشور ولایتمداری، بصیرت و آگاهی است که سبب شده است هم اکنون کشورمان در سایه خون شهدای والامقام به پیبشرفت های قابل توجهی دست یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 604 شهید والامقام اردبیل برگزار شد

یادواره 604 شهید والامقام اردبیل برگزار شد