مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 12:002016-02-10سياسي

اهدای 5 میلیارد ریال کتاب به روستاهای دوستدار کتاب


در مراسم «ارسال 1000 بسته فرهنگی به روستاها و عشایر دوستدار کتاب» از اهدای پنج میلیارد ریال کتاب به روستاهای دوستدار کتاب خبر داده شد.

- در مراسم ارسال 1000 بسته فرهنگی به روستاها و عشایر دوستدار کتاب از اهدای پنج میلیارد ریال کتاب به روستاهای دوستدار کتاب خبر داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم ارسال 1000 بسته فرهنگی به روستاها و عشایر دوستدار کتاب با حضور همایون امیرزاده؛ مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی، رضا برزگر؛ مدیرکل فرهنگی توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، سید ابوالفضل هاشمی؛ مدیرکل ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد، نادر قدیانی؛ مدیرعامل انتشارات قدیانی و محمد جوکار؛ مدیرعامل انتشارات گاج برگزار شد.

بر اساس گزارش رسیده، همایون امیرزاده در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب با اشاره به اهداف ارسال بسته های فرهنگی به روستاها و عشایر کشور گفت: نگاه به توسعه فرهنگی روستاها بر محور کتاب و کتابخوانی یکی از اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در حال پیگیری است.

برگزاری جشنواره های پایتخت کتاب ایران و تقدیر از گروه های ترویج کتاب و کتابخوانی نیز از دیگر فعالیت های وزارت ارشاد در این حوزه محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 5 میلیارد ریال کتاب به روستاهای دوستدار کتاب

اهدای 5 میلیارد ریال کتاب به روستاهای دوستدار کتاب