مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 11:452016-02-10اقتصادي

علاقه مندی ایتالیا به سرمایه گذاری در صنایع مختلف ایران


رییس سازمان ایچه، بخش بازرگانی سفارت ایتالیا در ایران، با اشاره به اهمیت بازار بزرگ کشورمان برای این سازمان گفت: ایران و ایتالیا می توانند در صنایع مختلف از جمله جواهرات و طلاسازی، - نفت، گاز و پتروشیمی، خودروسازی، کشاورزی و حمل و نقل با یکدیگر همکاری داشته باشند.

ریکاردو ماریا مونتی در گفت وگو با خبرنگار بازار ایسنا افزود: سفر اخیر هیات تجاری ایتالیا به ایران بر سه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، ابزارآلات کشاورزی و ساخت راه آهن و فرودگاه متمرکز بود.

وی ادامه داد: ایران در حال حاضر به سرمایه گذاری برای ارتقای تکنولوژی های خود در حوزه نفت و گاز نیاز دارد و شرکت های ایتالیایی علاقه مند به همکاری در این زمینه هستند.

رییس سازمان ایچه، شراکت را مدلی از همکاری اقتصادی میان فعالان اقتصادی ایران و ایتالیا دانست و افزود: این مدل در بعضی زمینه ها و سرمایه گذاری های کلان کاربرد دارد اما در همه زمینه ها معمول نیست؛ برای مثال اگر تولید شرکتی منحصر به قوطی های سس گوجه باشد، این مجموعه به دنبال شریک در ایران نمی گردد و هدف آن فروش محصولات در بازار مصرف است.

مونتی در پاسخ به این سوال که آیا شرکت های ایتالیایی به ایران به عنوان مسیری برای دستیابی به بازار دیگر کشورهای منطقه نگاه می کنند، بیان کرد: با توجه به فعالیت بخش های مختلف صنعتی در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقه مندی ایتالیا به سرمایه گذاری در صنایع مختلف ایران

علاقه مندی ایتالیا به سرمایه گذاری در صنایع مختلف ایران