مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 11:262016-02-10اجتماعي

برخورد قاطعی با واحدهای صنعتی آلاینده خواهیم داشت


مدیرکل حقوقی سازمان حفاظت از محیط زیست از برخورد قاطع با واحدهای صنعتی آلاینده خبر داد و گفت: در صورت توجه نکردن صاحبان این صنایع کوچک و بزرگ که به تولید آلایندگی می پردازند با آنها برخورد خواهد شد.

- داریوش کریمی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم" اظهار داشت: موضوع پایش از طریق خوداظهاری و توسط آزمایشگاه های معتمد برای واحدهای صنعتی در نظر گرفته شده که در صورت تولید آلایندگی باید روند ایرادهای خود را بهبود دهند.

وی ادامه داد: سازمان حفاظت از محیط زیست طبق مصوبه هیات وزیران به هریک از واحدهای صنعتی که تولید آلایندگی کنند اخطار می دهد و در صورت توجه نکردن دستور پلمب آن را از مراجع ذی صلاح دریافت خواهد کرد.

مدیرکل حقوقی سازمان حفاظت از محیط زیست تصریح کرد: در مرحله مقابله با واحدهای صنعتی آلاینده 3 رویکرد را دنبال می کنیم که ابتدا اخطار، هشدار و در مرحله نهایی برخورد قانونی است که امیدواریم واحدهای صنعتی به این مهم توجه کنند و بحث پایش را همیشه مدنظر قرار دهند.

کریمی خاطرنشان کرد: در برخورد با واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ که تولید آلایندگی می کنند هیچ گونه کوتاهی نخواهیم کرد و این عملکرد نیز بر مبنای قانون است که باید مورد لحاظ قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطعی با واحدهای صنعتی آلاینده خواهیم داشت

برخورد قاطعی با واحدهای صنعتی آلاینده خواهیم داشت