مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 08:562016-02-10سياسي

سردار شریعتی: غواصی جدید در عملیات والفجر8 ابداع شد


فرمانده لشکر 31 عاشورا در دفاع مقدس گفت: در عملیات والفجر 8 کار خارق العاده ای انجام و غواصی جدید ابداع شد و اینکه مقام معظم رهبری غواصان دریادل را به زنجان لقب داده است افتخار بزرگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سردار امین شریعتی شامگاه سه شنبه در مراسم سالروز حضور رزمندگان و غواصان دریادل زنجانی در عملیات غرورآفرین والفجر 8 با اشاره به خاطرات دوران دفاع مقدس اظهار داشت: هسته اصلی لشکر عاشورا بعد از عملیات خیبر و بدر متلاشی و تلفات سنگینی نیز وارد شده بود.

وی عنوان کرد: در عملیات بدر از استان زنجان شهید اشتری و شهید رستمخانی به فیض شهادت نائل شدند و بعد از این عملیات در اواخر فروردین ماه 64 حضور به جای شهید باکری در لشکر عاشورا برایم سخت بود.

فرمانده لشکر 31 عاشورا در دفاع مقدس با بیان اینکه شهید باکری در مدیریت جهادی الگوی مثال زدنی است، گفت: اگر خصوصیت های شهید باکری در مدیریت جهادی مورد استفاده قرار گیرد سبب آبادی کشور می شود.

وی تصریح کرد: شهید باکری یک عظمت و حجت برای فرماندهان جنگ محسوب می شد و قرار گرفتن به جای این شهید در لشکر عاشورا برایم سخت بود.

سردار شریعتی با بیان اینکه با توکل بر خدا و با شرایط سخت به عنوان فرمانده لشکر 31 عاشورا معرفی شدم، ابراز کرد: نخستین خاطره من در آن زمان از رزمندگان زنجانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شریعتی: غواصی جدید در عملیات والفجر8 ابداع شد

سردار شریعتی: غواصی جدید در عملیات والفجر8 ابداع شد