مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 07:352016-02-10اقتصادي

سرمایه گذاری هند در سیستان و بلوچستان


سیستان و بلوچستان دارای قابلیت های زیاد و بالقوه در زمینه های مختلف است که می تواند نقطه آغازی در روابط تاریخی دو کشورباشد - سفیر هنددر ایران در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان از آمادگی کشورش برای سرمایه گذاری در استان سیستان و بلوچستان خبر داد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، سائوراب کومار در این دیدار استان سیستان و بلوچستان را دارای قابلیت های زیاد و بالقوه در زمینه های اقتصادی ، گردشگری و فرهنگی دانست که می تواند نقطه آغازی در روابط تاریخی دو کشورباشد .

وی افزود بزودی گروه تجاری از هند به تهران خواهد آمد و امید واریم در این سفر قراردادهای خوبی بین دو کشور امضاء شود سفیر هند افزود از بندر چابهار به عنوان بندی با قابلیت های بالا و راهبردی یاد کرد که می تواند فرصتهای مناسبی را برای همکاری دو کشور فراهم سازد .

استاندار سیستان وبلوچستان هم در این دیدار از هند به عنوان کشوری یاد کرد که در روزهای سخت تحریم در کنار ما بوده است و اکنون در اولویت سرمایه گزاری های مشترک قرار دارد.

هاشمی افزود : ما می توانیم از دانشگاهها و صنایع دریای مان بعنوان هدفی مشترک بهره ببریم و در زمینه صنایع پتروشیمی ، خودرو و فولاد بصورت مشترک سرمایه گزاری داشته باشیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری هند در سیستان و بلوچستان

سرمایه گذاری هند در سیستان و بلوچستان