مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 بهمن 1394 ساعت 04:102016-02-10فرهنگي

حاشیه های نهمین روز کاخ جشنواره فیلم فجر


در روزی که هر پنج فیلم به نمایش درآمده در کاخ جشنواره صحنه های قتل و جنایت و مرگ داشت، اصغر فرهادی برای دیدن فیلم دستیار سابقش به برج میلاد آمد و اعلام نامزدها فضای روز نهم را تحت تاثیر قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی ایسنا، کاخ جشنواره در روز نهم با اظهار نظر مانی حقیقی درباره فرش قرمز در نشست فیلمش آغاز شد که آنرا شبیه سیرک عنوان کرد.

در نشست دو فیلم عادت نمی کنیم و برادرم خسرو هم مانند مراسم فرش قرمزشان بازیگران اصلی از جمله هدیه تهرانی، محمد رضا فروتن، حمید رضا آذرنگ و شهاب حسینی حضور نداشتند و طبق اعلام قبلی نشست پل خواب هم برگزار نشد.

بعد از مستند A157 که به بخش هایی از جنایات داعش می پرداخت در بخش هنر و تجربه سگ و دیوانه عاشق با حضور تعداد اندکی به نمایش درآمد.

کمال تبریزی که فیلمش در نه رشته کاندید شده است از جمله این حاضران بود.

در مراسم فرش قرمز این فیلم یکی از عوامل با لباس محلی حاضر بود.

لاک قرمز فیلم نگاه نو روز نهم بود که نمایش آن با استقبال همراه شد و در مراسم فرش قرمز آن عروسکی که حضور پررنگی داخل فیلم داشت در دستان پانته آ پناهی ها جلب توجه می کرد.

خانه ای در خیابان چهل و یکم هم از این بخش به نمایش درآمد که برای این سانس اصغر فرهادی به همراه همسرش پریسا بخت آور به تماشای آن که توسط دستیار سابقش ساخته شده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های نهمین روز کاخ جشنواره فیلم فجر

حاشیه های نهمین روز کاخ جشنواره فیلم فجر