مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 22:162016-02-09اجتماعي

فردا 21 بهمن مدارس خراسان شمالی به علت برودت هوا و بارش برف تعطیل است


سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از تعطیلی برخی از مدارس این استان به علت برودت هوا و بارش برف طی فردا 21 بهمن خبر داد.

- علی قلی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: بر همین مبنا در شهرستان مرزی راز و جرگلان، مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق شهری و روستایی تعطیل هستند.

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق شهری و روستایی بجنورد را هم تعطیل اعلام کرد.

وی با اشاره به تعطیلی برخی از مدارس شهرستان مانه و سملقان تصریح کرد: بر همین اساس، مدارس پیش دبستانی، ابتدایی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان تعطیل می باشند.

به گفته مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی مدارس متوسطه اول روستاهای گرمک، دارالشهدا و کاستان این شهرستان هم فردا به سبب بارش برف و برودت هوا تعطیل هستند.

وی درباره تعطیلی مدارس شهرستان شیروان هم بیان داشت: در این شهرستان صرفا دانش آموزان منطقه جیرستان و قوشخانه در همه مقاطع تحصیلی تعطیل هستند.

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی بیان داشت: امروز هم به خاطر بارش برف و برودت هوا دانش آموزان برخی از مقاطع تحصیلی 8 شهرستان تعطیل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا 21 بهمن مدارس خراسان شمالی به علت برودت هوا و بارش برف تعطیل است

فردا 21 بهمن مدارس خراسان شمالی به علت برودت هوا و بارش برف تعطیل است