مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 17:012016-02-09ورزشي

نبود اسپانسر مالی از چالش های ورزش بانوان است


معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از چالش های پیش روی ورزش بانوان عدم حمایت های مالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ربابه شهریان عصر امروز در جلسه شورای ورزش با محوریت ورزش بانوان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با بیان اینکه مقام معظم رهبری ورزش را سرمایه ای برای جوانان می دانند اظهار داشت: سیاست های کلی که ورزش بانوان در ایران انجام می دهد برگرفته از منویات مقام معظم رهبری و دیدگاهی که ایشان در رابطه با ورزش بانوان دارند است.

وی افزود: مقام معظم رهبری از جامعه ورزشی می خواهند که جامعه ای سالم و پرنشاط برای جوانان داشته باشیم و در بعد قهرمانی بانوان می فرمایند هر کجا که بانوی قهرمانی را بر روی سکوی افتخارآفرینی در مجامع بین المللی می بینم کار بسیار باعظمتی است که قابل تقدیر است.

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید شرایط متوازنی برای آقایان و بانوان وجود دارد و به دنبال این موضوع هستیم تا از فرصت هایی که برای بانوان وجود دارد استفاده کنیم.

وی بیان کرد: با وجود اینکه بزرگ ترین عامل توسعه، وجود نیروی انسانی است بنابراین زمانی که بانوان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند باید این موضوع در نظر گرفته شود که نیمی از جامعه را بانوان تربیت می کنند و اگر با درایت فرزندان خود را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود اسپانسر مالی از چالش های ورزش بانوان است

نبود اسپانسر مالی از چالش های ورزش بانوان است