مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 17:012016-02-09حوادث

هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف بیش از یک تن موادمخدر در اصفهان


فرمانده انتظامی استان اصفهان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح در عملیات ویژه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی و کشف یک تن و 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در ادامه طرح ها و برنامه های فرماندهی انتظامی استان برای مقابله با باندها و شبکه های مافیایی قاچاق مواد مخدر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی طی چهار مرحله عملیات جداگانه در 24 ساعت گذشته موفق شدند، یک تن و 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

وی افزود: در یکی از این عملیات ها مأموران در منطقه کویری شرق استان با قاچاقچیان مسلحی که قصد انتقال 600 کیلوگرم تریاک و هرویین به وسیله سه دستگاه خودروی سواری پژو را داشتند، درگیر شدند که در این درگیری یک نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیده و دو نفر دیگر زخمی شدند و دو قبضه سلاح کلاشینکف به همراه 12 تیغه خشاب و 386 عدد فشنگ جنگی از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: در مجموع چهار عملیات انجام شده، 10 دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و 10 قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: محموله بزرگ مواد مخدر کشف شده شامل یک تن و 39 کیلو و 350 گرم تریاک، 236 کیلوگرم حشیش، 117 کیلو و 600 گرم هرویین و پنج کیلو و 15 گرم شیشه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف بیش از یک تن موادمخدر در اصفهان

هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف بیش از یک تن موادمخدر در اصفهان