مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 16:552016-02-09سياسي

شریفی راد: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن پایه های نظام را مستحکم تر می کند


مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند ماه به دشمنان ثابت می کنند که پشت نظام هستند.

- حجت الاسلام والمسلمین شریفی راد در گفت وگو با خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: اگر واقعا افراد نسبت به خون پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و همچنین نسبت به آرمان های حضرت امام راحل و اصل نظام و انقلاب اسلامی دلبستگی داشته باشد باید در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند و حضور در راهپیمایی یک تکلیف الهی شرعی و سیاسی است.

وی ادامه داد: دشمنان هر ساله با ارزیابی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه انقلاب ما را تست می کنند و اگر ببینند که مردم در صحنه حضور با شکوه دارند از نقشه های خود ناامید می شوند اما اگر حضور کم رنگ باشد آنها برای ادامه نقشه های خود امیدوارتر می شوند پس ما با حضور خود به دشمنان ثابت می کنیم که همواره پشت انقلاب هستیم و راه نفوذ را بر روی دشمنان می بندیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام عنوان کرد: ما با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه اقتدار نظام را به رخ جهانیان می کشیم و این حضور باید هر سال با شکوه تر از سال های قبل باشد.

امسال در اسفند ماه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را داریم که پس از حضور با شکوه در راهپیمایی باید افراد اصلح و با اقتدار را انتخاب کنیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریفی راد: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن پایه های نظام را مستحکم تر می کند

شریفی راد: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن پایه های نظام را مستحکم تر می کند