مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 16:552016-02-09سياسي

اصولگرایی در مشهد نیازمند بازخوانی است


سخنگوی ائتلاف اصولگرایان معتدل در خراسان رضوی گفت: تشکیل این ائتلاف به تلطیف فضای اصولگرایی در استان خراسان رضوی کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، حامد واعظ زاده خراسانی ظهر امروز 20 بهمن ماه در نشست خبری با اعلام تشکیل شورای ائتلاف اصولگرایان معتدل در خراسان رضوی گفت: این ائتلاف با حضور جمعی از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شکل گرفته و برای استان خراسان رضوی کاندیدا معرفی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه ائتلاف اصولگرایان معتدل برنامه محور است، گفت: در مجموع 250 صفحه برنامه توسط این ائتلاف تدوین شده است و هفته دیگر از آنها رونمایی خواهد شد.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان معتدل در خراسان رضوی افزود: کسانی که با سبقه اصولگرایی شناخته می شوند در لیست این ائتلاف قرار خواهند گرفت، اما شیوه ما شیوه اعتدالی است.

واعظ زاده خراسانی با بیان اینکه هدف ما این است که فضای جدیدی برای متدینین و مردم مشهد فراهم کنیم تا دامنه انتخاب آنان گسترده باشد، خاطرنشان کرد: ضمن احترام به سایر دوستان اصولگرا این ائتلاف با شیوه اعتدالی شکل گرفته و هفته دیگر کاندیداها برای استان خراسان رضوی اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصولگرایی در مشهد نیازمند بازخوانی است

اصولگرایی در مشهد نیازمند بازخوانی است