مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 16:502016-02-09سياسي

انصراف یک کاندیدا از حضور در رقابت های مجلس


نجف محمودی در اطلاعیه ای در راستای وفاق ملی و حمایت از اجماع نامزدها از حضور در انتخابات مجلس شهر تهران انصراف داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازافق متن این اطلاعیه به شرح ذیل می باشد: "خدمت به مردم عبادت است” اینجانب در شرایطی وارد صحنه انتخابات مجلس شدم که هدفم ایفای نقشی هرچند کوچک در راستای خدمت به مردم مستضعف و شریف نظام مقدس جمهوری اسلامی در جایگاه سیاسی مجلس شورای اسلامی بود.

اکنون با توجه به حضور گرم و پرشکوه افراد متخصص،کارآمد و موثر در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران بزرگ ، حسب صلاحدید شخصی و برای ایجاد همگرایی و هم افزایی بیشتر از حق خود برای ادامه حضور در عرصه ی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر تهران انصراف داده و بنا بر رهنمودهای حکیمانه و عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سربازی کوچک تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم در عرصه های اجرایی،اقتصادی و فرهنگی به کار خواهم بست.

امیدوارم آنانی که دل در اعتلای ایران عزیز و همچنین تحقق آرمان های انقلاب اسلامی دارند در عرصه انتخاب نمایندگان ولایی و متخصص در روز 7 اسفندماه حضوری باشکوه داشته باشند.

در پایان از بذل محبت تمام دوستان و عزیزانی که از سر عشق و علاقه به آرمان های امام راحل این برادر کوچک را در این مدت یاری نمودند ارج نهاده و از تلاش های هیات های اجرایی و نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف یک کاندیدا از حضور در رقابت های مجلس

انصراف یک کاندیدا از حضور در رقابت های مجلس