مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 16:462016-02-09اقتصادي

چیت چیان: مرکز کنترل شبکه آب استان قم پیشرفته ترین مرکز مانیتورینگ کشور است


مرکز کنترل و پایش شبکه آب استان قم پیشرفته ترین مرکز مانیتورینگ کشور است که کارآیی بسیاری در عرصه های مختلف دارد و این مرکز از هدررفت آب ها جلوگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، حمید چیت چیان ظهر امروز در هشتمین جلسه شورای اداری استان قم که در تالار مرکزی شهر برگزار شد، با بیان اینکه بسیاری از پروژه های عمرانی کشور در دهه فجر به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: تصفیه خانه سوم فاضلاب استان قم در این دهه به بهره برداری رسیده که بیش از 50 درصد از جمعیت شهری قم زیر پوشش این تصفیه خانه قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: امیدواریم با توسعه شبکه های فرعی و با استفاده از سه تصفیه خانه 62 درصد از مردم شهر قم را زیر پوشش خدمات حوزه آب و فاضلاب قرار دهیم.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه از تجهیزات پیشرفته ای در سومین تصفیه خانه شهری قم استفاده شده است، گفت: 70 درصد برق مورد نیاز تصفیه خانه از پساب لجن ها تامین می شود.

وی با تأکید بر اینکه طرح های مختلف آب رسانی به روستاها و شهرها در سطح کشور دنبال می شود، گفت: مرکز کنترل و پایش شبکه آب استان قم پیشرفته ترین مرکز مانیتورینگ کشور است که کارآیی بسیاری در عرصه های مختلف دارد و این مرکز از هدررفت آب ها جلوگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چیت چیان: مرکز کنترل شبکه آب استان قم پیشرفته ترین مرکز مانیتورینگ کشور است

چیت چیان: مرکز کنترل شبکه آب استان قم پیشرفته ترین مرکز مانیتورینگ کشور است