مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 15:012016-02-09سياسي

چشم اندازهای زیست محیطی در سرمایه گذاری های استان قزوین لحاظ شود


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالان اقتصادی و صنعتی باید در سرمایه گذاری ها چشم انداز محیط زیست استان قزوین را در نظر بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی در دیدار با اساتید و فعالان در عرصه صنعت استان قزوین که در حسینیه آیت الله شالی برگزار شد با اشاره به اینکه بیکاری یکی از معضلات و مشکلات اصلی استان و حتی کشور محسوب می شود اظهار داشت: در حال حاضر در حوزه اقتصاد مشکلاتی در کشور و استان وجود دارد که باید بتوانیم با ارائه راهکارهای مناسب این مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: مهم ترین راه برای خروج از بحران اقتصادی کشور موضوع اقتصاد مقاومتی است که باید تمامی مسئولان و دولتمردان بیش از این به این مهم توجه داشته باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی در حد توان خود به دولت کمک کرد تا بتواند حرکتی را در موضوع اقتصاد ایجاد کند ولی به دو دلیل تورم و به نتیجه رسیدن برجام دولت از انجام تحرک سرباز زد که امیدواریم در حال حاضر که در دوران پسابرجام قرار داریم دولت اقدامات لازم را برای خروج از رکود و رفع بیکاری انجام دهد.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت پس از اجرای برجام، اجازه بهانه گیری برای رکود صنعتی ندارد چرا که رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم اندازهای زیست محیطی در سرمایه گذاری های استان قزوین لحاظ شود

چشم اندازهای زیست محیطی در سرمایه گذاری های استان قزوین لحاظ شود