مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 14:552016-02-09ورزشي

واکنش مدیر برنامه های لواندوفسکی به مذاکره با رئال


مدیر برنامه های ستاره لهستانی بایرن مونیخ به خبر مذاکره این بازیکن با رئال مادرید واکنش نشان داد و تاکید کرد او تنها به بایرن فکر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از dpa، روبرت لواندوفسکی از بازیکنانی است که شایعه های زیادی درباره جدایی او از بایرن مونیخ به گوش می رسد.

در هفته های اخیر، خبرهای زیادی درباه این مهاجم صربستانی به گوش رسیده است و حتی رسانه های آلمانی به نقل از مدیر برنامه های او نوشتند که این بازیکن مذاکراتی را با باشگاه رئال مادرید انجام داده است.

رئال، جدی ترین مشتری لواندوفسکی به شمار می آید.

سران این باشگاه اسپانیایی از همان زمانی که این مهاجم لهستانی توانست با پیراهن دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دروازه این تیم را چهار بار باز کند، به جذب او علاقه دارند اما خود لواندوفسکی ترجیح داد به بایرن مونیخ برود و شاگرد پپ گواردیولا در این تیم شود.

اکنون و با توجه به قطعی شدن جدایی گواردیولا از بایرن به نظر می رسد این بازیکن لهستانی هم دوست دارد باواریای ها را ترک کند و حضور در رئال را تجربه کند.

هرچند رسانه های آلمانی پیش از این از مذاکره لواندوفسکی با رئال سخن به میان آوردند اما مدیر برنامه های این بازیکن تاکید کرد او هیچ مذاکره ای با رئال نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مدیر برنامه های لواندوفسکی به مذاکره با رئال

واکنش مدیر برنامه های لواندوفسکی به مذاکره با رئال