مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 13:462016-02-09دانش

جزییات پرداخت وام های دانشجویی دانشگاه های بجنورد در نیمسال دوم تحصیلی


سرپرست دانشگاه پیام نور بجنورد گفت: طبق مصوبه دانشگاه پیام نور بجنورد، به دانشجویانی که از ترم گذشته بدهی شهریه ندارند، وام بدون ضامن پرداخت می شود، - متقاضیان با مراجعه به ساختمان استانی این دانشگاه می توانند از تسهیلات بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو" از بجنورد، با توجه به آغاز ترم بهمن موضوع وام دانشجویی نیز به دغدغه دانشجویان تبدیل شده است، در این رابطه خبرنگار ما سراغ مسئولین دانشگاه رفته است تا جزییات آنرا از جویا شود.

علی بادامی، سرپرست دانشگاه پیام نور بجنورد در این رابطه گفت: طبق مصوبه دانشگاه پیام نور بجنورد به دانشجویانی که از ترم گذشته بدهی شهریه ندارند وام بدون ضامن پرداخت می شود، متقاضیان با مراجعه به ساختمان استانی این دانشگاه می توانند از تسهیلات بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ وام پرداختی به دانشجویان مقطع کارشناسی هفت میلیون ریال و مقطع تحصیلات تکمیلی 20 میلیون ریال است، افزود: دانشجویانی که بدهی شهریه ندارند با پرداخت شهریه ثابت خود می توانند با مراجعه به سایت گلستان و انتخاب سامانه پرداخت وام دانشجویی، شهریه متغییر خود را به صورت قسطی پرداخت کنند.

بادامی در پایان تصریح کرد: بعد از ثبت نام وام دانشجویی خود دانشگاه شهریه را واریز خواهد کرد و پایان مهلت ثبت نام نیز 22 بهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرداخت وام های دانشجویی دانشگاه های بجنورد در نیمسال دوم تحصیلی

جزییات پرداخت وام های دانشجویی دانشگاه های بجنورد در نیمسال دوم تحصیلی