مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 13:002016-02-09حوادث

انهدام باند حمل مواد مخدر صنعتی در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انهدام باند بزرگ حمل مواد مخدر صنعتی و کشف 86 کیلوگرم هرویین و 13 کیلوگرم کراک در شهرستان نهبندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان، سرهنگ مجید شجاع اظهار کرد: مأموران مستقر در ایست و بازرسی شهید حسینی سهل آباد نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون سفیدرنگ که از استان های جنوبی به سمت مشهد مقدس در حرکت بود، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: مأموران، خودروی کامیون را متوقف کردند و به داخل ایست و بازرسی هدایت کردند که در بازرسی دقیق خودرو 86 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع هرویین پودری و 13 کیلوگرم هرویین فشروده (کراک) که به طرز ماهرانه ای در بار خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه با اعتراف متهم دستگیر شده، دستگیری عوامل اصلی این باند پیگیری شد و در دستور کار مأموران قرار گرفت، افزود: با گرفتن مجوز از مقام قضایی و اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در عملیاتی از پیش طراحی شده، چهار نفر از عوامل اصلی این باند با همکاری پلیس خراسان رضوی در مشهد دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند حمل مواد مخدر صنعتی در خراسان جنوبی

انهدام باند حمل مواد مخدر صنعتی در خراسان جنوبی