مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 12:452016-02-09سياسي

«بیداری اسلامی» پیام انقلاب اسلامی ایران به بشریت و جهان اسلام است


حسن رحیم پورازغدی، با بیان این که امروزه تقریب مذاهب از اوجب واجبات است، گفت: «بیداری اسلامی» پیام انقلاب اسلامی ایران به بشریت و جهان اسلام است که در سایه تقریب و وحدت مذاهب اسلامی محقق می شود.

- حسن رحیم پورازغدی، با بیان این که امروزه تقریب مذاهب از اوجب واجبات است، گفت: بیداری اسلامی پیام انقلاب اسلامی ایران به بشریت و جهان اسلام است که در سایه تقریب و وحدت مذاهب اسلامی محقق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این استاد دانشگاه در همایش انقلاب اسلامی و نقش آن در وحدت و بیداری اسلامی که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد، با اشاره به ابعاد جهانی انقلاب اسلامی، بیان کرد: انقلاب اسلامی پیام جهانی و جنبش بیداری اسلامی بود که خاستگاهش ایران و تشیع بود اما شعارهایش ایرانی و شیعی نبود؛ بلکه پرچم اسلام و توحید را بالا برد.

وی گفت: این انقلاب یک پیام خطاب به بشریت و یک پیام خطاب به جهان اسلام دارد و آن هم بیداری اسلامی است که بدون تقریب و وحدت مذاهب اسلامی به جایی نمی رسد.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که اگر ما در پروژه تقریب و وحدت موفق نشویم، نهضت بیداری اسلام شکست خواهد خورد، تصریح کرد: ملت های مسلمان عزت اسلامی، آزادی، پیشرفت و عزت را با هم می خواهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بیداری اسلامی» پیام انقلاب اسلامی ایران به بشریت و جهان اسلام است

«بیداری اسلامی» پیام انقلاب اسلامی ایران به بشریت و جهان اسلام است