مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 12:452016-02-09دانش

بیماری های جنسی از مرز وارد کشور می شوند


" رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: نگاه به استان سیستان و بلوچستان باید ویژه باشد زیرا به دلیل دارا بودن 1570 کیلومتر مرز مشترک با دو کشور افغانستان و پاکستان که معضل سلامت هستند بسیاری از بیماری های جسمی، روحی، فرهنگی و آسیب های اجتماعی از مرز وارد کشور شده و به تمام کشور می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمود رضا میری در مراسم افتتاحیه کلینیک شبانه روزی سلامت فرهیختگان واقع در سالن علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: یکی از مهم ترین نعمت های خداوندی نعمت سلامت است که در جهت تحقق نعمت سلامت امروز شاهد راه اندازی کلینیک شبانه روزی سلامت توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان هستیم.

وی ادامه داد: از ارکان مراقبت های اولیه سلامت و بهداشت همکاری بین بخشی و مشارکت همگانی است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پروش بیشترین همکاری را در جهت تحقق اهداف سلامت در استان را انجام می دهند، تصریح کرد: سلامت یک حق شهروندی و نعمت خداوندی است که همه انسان ها، جامعه و حاکمیت در مقابل سلامت یکدیگر مسئولند.

میری بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از نعمتهاست که مسئولان با دید مدیریتی و کارشناسانه در آن به توسعه علم می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری های جنسی از مرز وارد کشور می شوند

بیماری های جنسی از مرز وارد کشور می شوند