مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 11:252016-02-09دانش

سفر وزیر علوم به سیستان و بلوچستان برای افتتاح پروژه های دانشگاهی


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز سه شنبه 20 بهمن ماه جهت افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه در دانشگاه سیستان و بلوچستان و دیدار با روسای دانشگاه های این استان، - به این استان سفر کرد.

دکتر علیرضا بندانی رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، افزود: با رویکرد دولت تدبیر و امید، فصل جدیدی از فعالیت های دانشگاه در زمینه گسترش دوره های تحصیلات تکمیلی و تبادل دانش با دانشگاه های معتبر بین المللی گشوده شده است.

دکتر بندانی در ادامه افزود: احداث آزمایشگاه های مدرن و مجهز، راه اندازی آموزشگاه های مجازی، مجهزترین و بزرگترین کتابخانه جنوب شرق کشور، کتابخانه دیجیتال و چندین مرکز کامپیوتر و زیباسازی اماکن دانشگاه از جمله امکانات ایجاد شده در دانشگاه سیستان و بلوچستان است.

رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دانشگاه سیستان و بلوچستان یکی از دانشگاه های بزرگ جنوب شرق کشور و یکی از دانشگاه های قدیمی و اثر گذار در تولید علم ایران است.

بندانی گفت: آزمایشگاه مرکزی مجهز و تقریبا مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی و احداث شده و این آزمایشگاه بزرگ ترین آزمایشگاه مرکزی جنوب شرق کشور بوده که دارای چندین اتاق برای استقرار دستگاه های تجهیزاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزیر علوم به سیستان و بلوچستان برای افتتاح پروژه های دانشگاهی

سفر وزیر علوم به سیستان و بلوچستان برای افتتاح پروژه های دانشگاهی