مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 10:512016-02-09سياسي

11 توصیه اتاق بازرگانی تهران برای اصلاح بودجه95/ فشار مالیاتی نیاورید


اتاق بازرگانی تهران بیانه 11 بندی در باره بودجه 95 صادر کرد و پیشنهادات بخش خصوصی را بر اساس جمع بندی جلسه هیئت نمانیدگان این اتاق ارائه داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم"، اتاق بازرگانی تهران صبح امروز بیانه 11 بندی در باره بودجه 95 صادر کرد و پیشنهادات بخش خصوصی را بر اساس جمع بندی جلسه هیئت نمانیدگان این اتاق ارائه داد .

متن بیانیه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در مورد لایحه بودجه 1395 به شرح زیر است: " الْفُرْصَهُ سَرِیعَهُ الْفَوْتِ وَ بَطِیئَهُ الْعَوْدِ " فرصت زود از دست می رود و دیر به دست می آید- حضرت علی (ع) طی روزهای گذشته، دولت محترم، لایحه بودجه سال 1395 کشور را پس از نهایی شدن رفع تحریم های بین المللی همراه با لایحه برنامه ششم توسعه تقدیم مجلس شورای اسلامی نمود.

بخش خصوصی، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده از سوی دولت برای رفع کامل تحریم ها و کاهش هزینه های تحمیلی بر محیط کسب و کار، بر این باور است که این اقدام، قدم اساسی برای زمینه سازی اصلاحاتی است که در اقتصاد ایران باید صورت پذیرد و این امر ضرورت دقت در تنظیم بودجه برای اولین سال اقتصاد پسا تحریم، را دو چندان می نماید.

بر این اساس مهمترین موارد پیشنهادی بخش خصوصی درباره لایحه بودجه سال 1395 به شرح ذیل اعلام می گردد: 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 توصیه اتاق بازرگانی تهران برای اصلاح بودجه95/ فشار مالیاتی نیاورید

11 توصیه اتاق بازرگانی تهران برای اصلاح بودجه95/ فشار مالیاتی نیاورید