مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 10:462016-02-09سياسي

عملکرد نامطلوب ارشاد سبب تعطیلی چند ماهه شورای فرهنگ عمومی البرز شد


عضو حقیقی شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه بارها شاهد تذکرات متعدد و پدرانه نماینده ولی فقیه به مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز بودیم، - گفت: متاسفانه عملکرد نامطلوب اداره کل ارشاد سبب تعطیلی چند ماهه شورای فرهنگ عمومی البرز شد.

حسین امیدیان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، "با اشاره به اینکه عملکرد اداره کل و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از چند حیث قابل بررسی است اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی استان البرز به عنوان عالی ترین دستگاه فرهنگ استان که مصوبات آن لازم الاجرا است، توقعاتی را از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد.

وی با تاکید بر اینکه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بتواند معضلات و مشکلات فرهنگی همچنین نقاط ضعف و قوت استان را بدست آورد، افزود: باید برنامه ریزی دقیقی در راستای رفع این مشکلات از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد صورت گیرد.

عضو حقیقی شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به اینکه تذکرات متعددی را رییس و اعضا شورای فرهنگ عمومی استان البرز به مدیرکل ارشاد البرز دادند اما متاسفانه اتفاق مثبتی در این حوزه رخ نداده است، خاطرنشان کرد: این روال نامطلوب منجر به تعطیلی چند ماهه شورای فرهنگ عمومی استان البرز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد نامطلوب ارشاد سبب تعطیلی چند ماهه شورای فرهنگ عمومی البرز شد

عملکرد نامطلوب ارشاد سبب تعطیلی چند ماهه شورای فرهنگ عمومی البرز شد