مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 08:462016-02-09پزشكي

آیا غذای سالم به دست مردم می رسد؟


مسئول بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت گفت: یکی از سئوالات جامعه این است که آیا غذای سالم به دست مردم می رسد زیرا برخی معتقد هستند که بخشی از افزایش سرطان ها به دلیل مصرف غذای آلوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسلامت خبرگزاری تسنیم"، صیاد یوسفی درباره برپایی نخستین همایش ایمنی غذا از مزرعه تا سفره اظهار داشت: یکی از مهمترین مباحث امروز جامعه ما موضوع غذا است؛ هم اکنون یکی از سئوالات جامعه این است که آیا غذای سالم به دست مردم می رسد یا خیر به همین دلیل برای نخستین بار برگزاری چنین همایشی توسط بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: از وظایف جامعه پزشکی برگزاری همایش علمی در سطح کشوری و استانی است که در گذشته نیز در چهار سال متوالی همایش های ملی در این سطح برگزار شده است؛ در ابتدا همایش اصلاح الگوی مصرف در نظام سلامت سپس همایش ملی طب معنوی و همایش ملی سالمندی برگزار شد و چهارمین همایش از این نوع با عنوان ایمنی غذا از مزرعه تا سفره فردا برگزار می شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره جزییات همایش ایمنی غذا از مزرعه تا سفره گفت: به دلیل گستردگی موضوع ایمنی غذا فراخوان مقاله دادیم که مقالات زیادی به دبیرخانه همایش رسید، تعدادی از این مقالات انتخاب شد و در قالب کتابچه درآمده است که برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا غذای سالم به دست مردم می رسد؟

آیا غذای سالم به دست مردم می رسد؟