مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 08:112016-02-09حوادث

فرماندار شاهین دژ خبر داد نجات جان 50 سرنشین خودرو محصور شده در برف و کولاک


فرماندار شاهین دژ از نجات جان 50 سرنشین خودرو محصور شده در برف و کولاک در محور شاهین دژ به تکاب خبر داد.

- حسین عباسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شب گذشته خودروهای در حال تردد در محورهای شاهین دژ براثر برف و کولاک گرفتار شده بودند که با کمک امدادگران از برف و کولاک رهایی یافتند.

وی با بیان اینکه در این خصوص 15 خودرو در محور شاهین دژ به تکاب در برف و کولاک گرفتار شده بودند، تصریح کرد: این خودروها در مجموع 5 سرنشین داشتند که تمام سرنشینان خودرو از برف و کولاک نجات یافته و روانه مقصد خود شدند.

فرماندار شاهین دژ با اشاره به بارش برف و وزش باد در این شهرستان، افزود: با بارش برف و وزش باد شاهد ایجاد کولاک در محورهای این شهرستان بودیم که این امر سبب بروز مشکلات در مناطق برف گیر شده بود.

این مسئول با بیان اینکه رانندگان باید بیش از این نسبت به رعایت نکات ایمنی اهتمام داشته باشند، خاطرنشان کرد: رعایت نکات ایمنی برای رانندگان به ویژه در زمان بارش برف ضروری است.

عباسی به تجهیز خودرو به زنجیرچرخ را برای تردد در محورهای این شهرستان ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: تجهیز خودرو به سیستم گرمایشی مناسب و به همراه داشتن جیره غذایی خشک هنگام تردد در محورهای کوهستانی در فصول سرد سال ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شاهین دژ خبر داد نجات جان 50 سرنشین خودرو محصور شده در برف و کولاک

فرماندار شاهین دژ خبر داد نجات جان 50 سرنشین خودرو محصور شده در برف و کولاک