مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 08:052016-02-09اجتماعي

دانش آموزان تفکر جهادی را در اردوهای راهیان نور می آموزند


فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت:دانش آموزان در اردوهای راهیان نور با تعریفی حقیقی و صحیح از شهادت و آرمان های شهدا مواجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فرهنگ حماسه ایسنا، سردارشاهچراغی در نشست هماهنگی اردوی راهیان نور که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد بیان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی با توجه به هجمه های بی امان دشمنان برای دانش آموزان به عنوان مسئولان آینده نظام اسلامی ضروری است.

وی ادامه داد: راهیان نور بزرگترین مانور فرهنگی کشور است که اصلی ترین هدف آن شناساندن و تبیین واقعیت های دفاع مقدس به دانش آموزان است که در آن شور، احساس و منطق وجود دارد که باید به نسل آینده منتقل شود و از طرفی ترویج ارزش هایی است که در دفاع مقدس، رزمندگان به ظهور رساندند.

این پیشکسوت دفاع مقدس با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین شاخصه های اردوهای دانش آموزی راهیان نور، تعریف حقیقی و صحیحی از شهادت است، بیان کرد: یکی از مهم ترین شاخصه های اردوهای راهیان نور دانش آموزی این است که این گروه با تعریفی حقیقی و صحیح از شهادت و آرمان های شهدا مواجه می شوند و به خوبی می آموزند که تفکرات و راه شهدا چگونه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان تفکر جهادی را در اردوهای راهیان نور می آموزند

دانش آموزان تفکر جهادی را در اردوهای راهیان نور می آموزند