مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 06:112016-02-09اقتصادي

سرمای سرعین با جشنواره زمستانی این شهرستان چهره بهاری به خود گرفت


استقبال باشکوه مردم از جشنواره زمستانی سرعین به سرمای زمستانی این شهر چهره بهاری بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سومین جشنواره زمستانی سرعین که با استقبال باشکوه مردم از نقاط مختلف کشور روبه رو شد به سرمای زمستانی سرعین چهره شاداب و بهاری بخشید و گردشگران داخلی را متحیر کرد.

سومین جشنواره زمستانی سرعین در حالی با حمایت بخش خصوصی، اصناف و بازاریان، جامعه هتل داران و شهرداری سرعین برگزار شد که این جشنواره به طور منظم و باشکوه تر از سال های گذشته در شهرستان سرعین خودنمایی کرد که این امر رضایت همه جانبه مهمانان داخلی و خارجی را به دنبال داشت.

امسال زمستان سرعین با برگزاری جشنواره زمستانی حال و هوای خاصی به خود گرفته بود به طوری که شور و نشاط مردم گویای این واقعیت بود و در این رابطه جشنواره زمستانی سرعین خاطرات خوشی را برای خانواده های ایرانی رقم زد.

سومین جشنواره زمستانی سرعین امسال میزبان هزاران گردشگر ایرانی از نقاط مختلف کشور بود که برای دل کندن از زندگی ماشینی و صنعتی و لحظاتی چند کنار هم خوش بودن به این شهرستان سفر کرده بودند و خوشحالی و خنده در چهره تک تک این افراد مشهود بود و موج می زد.

شهرستان سرعین در 25 کیلومتری جنوب اردبیل واقع شده است که به علت داشتن چشمه های آبگرم فراوان شهرت دارد و از مناطق بکر گردشگری استان اردبیل محسوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمای سرعین با جشنواره زمستانی این شهرستان چهره بهاری به خود گرفت

سرمای سرعین با جشنواره زمستانی این شهرستان چهره بهاری به خود گرفت