مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 23:562016-02-08سياسي

استاندار البرز: افتتاح 21 طرخ فنی و عمرانی صدا و سیمای البرز


استاندار البرز خواستار انعکاس ظرفیت ها و استعدادهای البرز از دریچه رسانه ملی شد و بر ضرورت معطوف ساختن نگاه مسئولان ملی به این رسانه نوپا تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، مهندس سیدحمیدطهایی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی سردمداران حوزه سیاست خارجی در جمهوری اسلامی، افتتاح 6 شبکه دیجیتال و 9 رادیویی FM را در جای جای نقاط استان البرز اقدامی ارزشمند و مبارک در توسعه فناوری های ارتباطی و رسانه ای دانست و انتظارها را از صدا و سیمای استان در قالب محورهایی مورد تأکید قرار داد.

وی ادامه داد: توانمندی های البرز از منظر علمی، تحقیقاتی و اقتصادی این استان را در زمره 5 استان اول کشور قرار داده است و این ظرفیت از دریچه صدا و سیما باید انعکاس پیدا کند.

استاندار البرز افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری که باید در شرایط کنونی درب چاه های نفت را برای تولید درآمد بست، امروز البرز می تواند از جمله استان های پیشگام در حوزه اقتصادی و استانی خودکفا در کشور باشد.

طهایی تأکید کرد: صدا و سیما همانند چشمانی بینا و زبانی گویا داشته ها و استعدادهای این استان را اطلاع رسانی کند.

وی با تأکید بر اینکه البرز نوپاست و صدا و سیما نیز نوپا تصریح کرد: بنابراین با تدبیر و درایت باید نگاه مسئولان کشور را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز: افتتاح 21 طرخ فنی و عمرانی صدا و سیمای البرز

استاندار البرز: افتتاح 21 طرخ فنی و عمرانی صدا و سیمای البرز