مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 21:462016-02-08سياسي

انتخاب نمایندگان لرستان در گذشته بر اساس شایسته سالاری دینی نبوده است


دبیر هسته کرسی های آزاداندیشی دانشگاه های لرستان گفت: انتخاب نمایندگان لرستان در ادوار مختلف مجلس بر اساس شایسته سالاری دینی نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از خرم آباد،ضرغام پرنیان امروز در جلسه ای که به منظور ایجاد هماهنگی بین دانشگاهها برای نقش آفرینی در برگزاری باشکوهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان با حضور دبیران تشکل های دانشجویی، مدیران فرهنگی و معاونین نهاد رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: انتخاب نمایندگان لرستان در ادوار مختلف مجلس به علت اینکه فرهنگ غلط قبیله گرایی بر رای مردم قالب بوده بر اساس شایسته سالاری دینی رخ نداده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ غلط طایفه گرایی موجب شده است که استان لرستان با وجود ظرفیت های بی نظیر خدادادی در مقایسه با استانهای کویری کشور از عقب ماندگی های بی شماری رنج ببرد افزود: تشکل های دانشجویی استان با دغدغه تغییر رویکرد در انتخاب نمایندگان و همچنین فراهم کردن بستر مناسب برای برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات وارد صحنه شده اند.

دبیر هسته کری های آزاداندیشی دانشگاههای لرستان گفت: ظرف 10 روز آینده تبلیغات کاندیداها کلید می خورد؛ اما هنوز ساز و کار انتخاباتی دانشگاههای استان اعلام نشده است و با این حال انتظار داریم که اطلاع رسانی لازم در این خصوص د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب نمایندگان لرستان در گذشته بر اساس شایسته سالاری دینی نبوده است

انتخاب نمایندگان لرستان در گذشته بر اساس شایسته سالاری دینی نبوده است