مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 21:462016-02-08بين الملل

فریب مذاکرات صلح را نخورید، آماده نبرد باشید


نماینده ویژه رییس جمهور افغانستان در امور اصلاحات و حکومتداری خوب در نشستی خطاب به فرماندهان جهادی افغانستان گفت که مذاکرات صلح تازه آغاز شده و طولانی است، - آماده نبرد با طالبان باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم"، احمدضیا مسعود نماینده ویژه رییس جمهور افغانستان در امور اصلاحات و حکومتداری خوب خطاب در نشستی به فرماندهان جهادی در شمال و شمال شرق این کشور گفت: اگر منتظر برقراری صلح باشند، فقط خود را بازی می دهند و باید برای دفاع از سرزمین شان آماده باشند.

مسعود هشدار داد: طالبان در بهار سال آینده حملات گسترده ای را برای تصرف ولایتهای قندز، تخار و بدخشان راه اندازی خواهند کرد و از آنها خواست تا برای نبرد با این گروه آماده باشند.

نماینده ویژه رییس جمهور افغانستان در امور اصلاحات و حکومتداری خوب ادامه داد: اگر مجاهدین و فرماندهان محلی برای این جنگ تمام عیار آماده نشوند، سقوط ولایتهای شمال شرقی به دست گروه طالبان حتمی خواهد بود.

وی تاکید کرد: روند صلح تازه آغاز شده و دوام دار است و تا زمانی که کشورهای دخیل در مسئله افغانستان منافع شان از طریق گروه های تروریستی تأمین نشود، روند صلح نتیجه نمی دهد .

نفوذ و سلطه طالبان در شمال و شمال شرق در طول سال جاری روز به روز در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب مذاکرات صلح را نخورید، آماده نبرد باشید

فریب مذاکرات صلح را نخورید، آماده نبرد باشید