مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 19:462016-02-08اقتصادي

رییس اتاق اصناف چرام: آژانس های چرام مکلف به گرفتن نرخ قانونی و مصوب شده هستند


آژانس های چرام مکلف به گرفتن نرخ قانونی 1250 تومانی از مسافران هستتند.

- علی بذرکار در گفت وگو با خبرنگار فارس در چرام با اشاره به نرخ تصویب شده آژانس ها، اظهار کرد: طی نشستی با حضور نماینده فرماندار، شهردار و شورای شهر، مصوب شد نرخ هر سرویس 1250 تومان باشد و به صورت مکتوب این نرخ به همه آژانس ها نیز اعلام شد.

رییس اتاق اصناف چرام با بیان اینکه طبق این مصوبه آژانس ها مکلف شدند که از نرخ اعلام شده سرپیچی نکنند، عنوان داشت: متاسفانه با بی اعتنایی به این موضوع و بدون هماهنگی، نرخ آژانس ها هر سرویسی 1500 تومان شد.

وی، افزود: با راه اندازی تاکسی بی سیم در شهرستان چرام و اخذ کرایه 1000 تومانی، باعث شد تعدادی از آژانس ها هزینه 1000 و تعدادی نیز 800 تومان بگیرند و تنشی بین آژانس ها ایجاد شود.

این مسئول، اضافه کرد: طی نشستی با مسئولان آژانس ها آنان را مکلف کردیم تا نرخ قانونی یعنی 1250 تومان را گرفته و افزایش نرخی نیز نداشته باشند.

وی، گفت: در رابطه به تاکسی های بدون مجوز، هم تاکسی های درون شهری و هم تاکسی ها آژانسی توسط اداره نظارت بر اماکن شناسایی و به تعزیرات معرفی شدند.

بذرکار در ادامه سخنان خود در خصوص میوه شب عید سخن گفت و با بیان اینکه ما نماینده بازار هستیم، ابراز کرد: توقع داریم افرادی از واحدهای صنفی میوه فروش و تره بار جهت فروش میوه شب عید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق اصناف چرام: آژانس های چرام مکلف به گرفتن نرخ قانونی و مصوب شده هستند

رییس اتاق اصناف چرام: آژانس های چرام مکلف به گرفتن نرخ قانونی و مصوب شده هستند