مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 17:412016-02-08سياسي

در دولت یازدهم بیش از 4 هزار و 500 پروژه در گلستان افتتاح شده است


در دولت یازدهم بیش از 4 هزار و 500 پروژه در استان گلستان افتتاح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از گرگان، یحیی خاکی عصر امروز در آیین افتتاحیه و کلنگ‎زنی متمرکز پروژه‎های شهرستان گرگان اظهار کرد: خادمین ملت امروز به رسم تشکر از ملت آماده‎اند که وظیفه خادمی خود را به صورت متمرکز انجام بدهند و افتتاح پروژه‎ها در این راستا انجام شده است.

وی با بیان اینکه قبل از ایام‎الله دهه فجر 129 عنوان کلنگ‎زنی بوده است، تصریح کرد: 60 درصد این پروژه‎ها به سمت افتتاحیه بوده است.

47 میلیارد تومان پروژه در شهرداری تعریف شده است به گفته استاندار گلستان؛ یک هزار و 700 میلیارد تومان برای پروژه‎های استان هزینه شده و نزدیک به 10 هزار نفر اشتغالزایی داشته است.

صادقلو بیان داشت: توسعه گرگان را توسعه استان می‎دانیم و در حد توان در خدمت هستیم و در مجموعه شهرداری 47 میلیارد تومان پروژه تعریف شده است.

وی با بیان اینکه خدمتگذاران مردم، رسم خدمت را فراموش نخواهند کرد، ابراز داشت: در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی یک هزار و 847 پروژه افتتاح و به بهره‎برداری رسید.

با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران الهی شدند استاندار گلستان با اشاره به اینکه ایام‎الله دهه فجر ایام ذکر و ایام است، گفت: از شاخص‎های این ایام این است که در گذر از تاریخ عبرت بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دولت یازدهم بیش از 4 هزار و 500 پروژه در گلستان افتتاح شده است

در دولت یازدهم بیش از 4 هزار و 500 پروژه در گلستان افتتاح شده است