مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 17:312016-02-08سياسي

باید مردم را به حضور حداکثری پای صندوق های رای تشویق و ترغیب کنیم


اصلاح طلبان باید برای حضور فعال و گسترده مردم جهت حضور در انتخابات و تشویق و ترغیب مردم به حضور حداکثری پای صندوق های رای اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم"، رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی در همایش حزب اعتماد ملی استان تهران که عصر امروز دوشنبه در موسسه الهادی برگزار شد اظهار داشت: هر مشکلی که در دهه های اخیر برای ملت و کشور پدید آمده است در اثر فقدان روحیه تحزب گرایی و ضعف احزاب و یا نبود تشکل های سیاسی فراگیر و قدرتمند بوده است که همواره اقتدارگرایان و انحصارگران مانع پیدایش آن بوده اند.

وی ادامه داد: حزب اعتماد ملی به عنوان حزبی اصلاح طلب و خط امامی که در دوران قربت ولایت یافت و تاکنون در اوج مظلومیت به حیات سیاسی خود ادامه داده است از همه دلسوزان کشور، ملت، نظام و خاصه اصلاح طلبان درخواست می شود پس از انتخابات به تقویت، گسترش و تحقق آرمان ها و انجام رسالت های احزاب پرداخته و با پایان یافتن عمر شورای عالی سیاستگذاری و ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان به کانون اصلی، ماندگار و قانونی خود که احزاب است بازگردند و بزرگان کشور و اصلاحات نیز به این امر اهتمام بورزند.

منتجب نیا در بخش دیگری از سخنان خود با حمله به شورای نگهبان به موضوع رد صلاحیت ها توسط شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: از آنجا که دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مردم را به حضور حداکثری پای صندوق های رای تشویق و ترغیب کنیم

باید مردم را به حضور حداکثری پای صندوق های رای تشویق و ترغیب کنیم