مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 17:062016-02-08پزشكي

سرطان سینه شایع ترین نوع سرطان در بین بانوان کهگیلویه وبویراحمدی


رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویرحمد با اشاره به تغییر سیمای بیماری ها با تغییر سبک زندگی گفت: امروز شایع ترین سرطان کشنده در بین بانوان این استان سرطان سینه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" ازیاسوج، رضا چمن ظهر امروز در نشست مشترک شورای اداری و اختتامیه هفتمین نشست منطقه ای سازمان های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده و دستگاه های اجرایی جنوب کشور در یاسوج با اشاره به وجود حدود پنج هزار و 500 فرد شاغل در مجموعه بهداشت و درمان کهگیلویه وبویراحمد، اظهار داشت: 50 درصد این آمار را زنان تشکیل می دهند.

وی افزود: حدود 60 درصد دانشجویان رشته های پزشکی و پیراپزشکی و 65 درصد دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی این استان زنان هستند.

چمن با بیان اینکه سهم زنان در حوزه علوم پزشکی این استان بسیار بالا است، بیان کرد: در عرصه خدمات بهداشت و درمان نیز گروه هدفی که بیشتر مورد توجه قرار می گیرد مادران هستند زیرا نگاه ما به سلامت مادران از نگاه به سلامت خانواده نشأت می گیرد.

وی تصریح کرد: در بحث بهداشت و درمان نقش مادر خانواده در ارتقای شاخص های گوناگون سلامت جامعه بیشتر از پدر خانواده است.

انجام 14 هزار زایمان طبیعی در کهگیلویه وبویراحمد از ابتدای طرح تحول سلامت رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: با بهره گیری از مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرطان سینه شایع ترین نوع سرطان در بین بانوان کهگیلویه وبویراحمدی

سرطان سینه شایع ترین نوع سرطان در بین بانوان کهگیلویه وبویراحمدی