مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 16:312016-02-08فرهنگي

ایرانی ها و ترکمن ها فقط همسایه نیستند؛ خویشاوند هستند


به مناسبت ایام الله دهه فجر، «روزهای فرهنگی ایران» با حضور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جمعی از هنرمندان صاحب سبک ایرانی در عشق آباد افتتاح شد که این رویداد با استقبال بی سابقه ملت و دولت ترکمنستان همراه بود.

- به مناسبت ایام الله دهه فجر، روزهای فرهنگی ایران با حضور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جمعی از هنرمندان صاحب سبک ایرانی در عشق آباد افتتاح شد که این رویداد با استقبال بی سابقه ملت و دولت ترکمنستان همراه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم"، از جمله برنامه های این هفته فرهنگی اجرای کنسرت موسیقی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی (در رشته های مختلف نقاشی، خط و مینیاتور) و همچنین پخش فیلم های روز سینمایی ایران بود که این رویداد علاوه بر تقدیر رییس جمهور این کشور مورد توجه خیل فرهنگیان، دانشجویان و علاقمندان به فرهنگ و تمدن ایران اسلامی را به همراه داشت.

آن چه بیش از همه این برنامه فرهنگی را در بین اقشار مختلف اجتماع ترکمنستان مهم برای پیگیری کرد اظهارات قربان قلی بردی محمداوف، رییس جمهور ترکمنستان بود که در جلسه کابینه وزیران ضمن استماع گزارش معاون رییس این کابینه، در خصوص برگزاری روزهای فرهنگی ایران ضمن تاکید بر اهمیت برنامه های فرهنگی در عرصه بین المللی اجرای چنین باشکوه این مراسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانی ها و ترکمن ها فقط همسایه نیستند؛ خویشاوند هستند

ایرانی ها و ترکمن ها فقط همسایه نیستند؛ خویشاوند هستند