مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 16:162016-02-08حوادث

کشف محموله های کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در شیراز


فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از کشف چند محموله کالای قاچاق از 7 دستگاه خودرو به ارزش 2 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ یوسف ملک زاده در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، موفق شدند 7 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها که با انجام تور ایست و بازرسی در محورهای ورودی شهرستان شیراز از سمت شهرستان فسا و بوشهر اجرا شد، ماموران موفق شدند 7 خودرو حامل کالای قاچاق را شناسایی، متوقف و روانه پارکینگ کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز بیان کرد: از این خودروها یک هزار و 15 ثوب البسه، 432 عدد کیف زنانه، 2 هزار عدد لوازم آرایشی، 800 کیلو گرم برنج، 2 دستگاه یخچال، یک هزار 246 عدد آچار، 11 طاقه پارچه، همگی خارجی و فاقد مجوز قانونی و گمرکی کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش کالایهای قاچاق کشف شده بیش از 2 میلیارد ریال برآورد شده است، خاط نشان کرد: در این رابطه تعداد 9 نفر قاچاقچی کالا دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

توقیف 15 تن کود شیمیایی قاچاق در شهرستان پاسارگاد فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از توقیف یک کامیون حامل 15


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله های کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در شیراز

کشف محموله های کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در شیراز