مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 15:462016-02-08حوادث

شهردار گلستان خبر داد احداث 2 ایستگاه آتش نشانی جدید در شهر گلستان


شهردار گلستان از احداث دو ایستگاه آتش نشانی جدید در شهر گلستان خبر داد.

- "، بهروز کاویانی شهردار گلستان امروز در بازدید از ایستگاه های آتش نشانی شهر گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 3 ایستگاه آتش نشانی در شهر گلستان فعال بوده که با توجه به جمعیت و وسعت شهر، ایجاد و احداث ایستگاه های جدید نیاز مبرم شهر است.

وی در خصوص احداث ایستگاه های شماره 4 و 5 آتش نشانی در شهر گلستان افزود: طبق قانون هر 50 هزار نفر ساکن در شهر نیازمند یک ایستگاه آتش نشانی هستند و از آنجایی که شهر گلستان بیش از 300 هزار نفر جمعیت دارد، در تلاش هستیم با احداث این ایستگاه ها به استاندارد کشوری نزدیک شویم.

شهردار گلستان ادامه داد: فاز اول ایستگاه شماره 4 شامل فونداسیون، ستون، با قراردادی بالغ بر 3 میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

کاویانی افزود: این ایستگاه که در شهرک امام حسین (ع) در حال احداث بوده در دوطبقه و به مساحتی بیش از 1000 مترمربع و دارای 3 آشیانه است.

شهردار گلستان تصریح کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت صادقانه و عالمانه به شهروندان انشاءالله با استعانت از پروردگار یکتا و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر بتوانیم از تکمیل و اتمام و بهره برداری از پروژه های عمرانی گام مؤثری از توسعه و پیشرفت شهر برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار گلستان خبر داد احداث 2 ایستگاه آتش نشانی جدید در شهر گلستان

شهردار گلستان خبر داد احداث 2 ایستگاه آتش نشانی جدید در شهر گلستان