مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 15:302016-02-08اقتصادي

هدف گذاری برای ورود 32 میلیون گردشگر تا 10 سال آینده


«ما هرچند در چشم انداز 20 ساله، ورود 20 میلیون گردشگر را پیش بینی کرده ایم، اما 32 میلیون گردشگر خارجی را هدف گذاری می کنیم تا به 20 میلیون نفر، یعنی رقم مطلوب مان برسیم.

- ما هرچند در چشم انداز 20 ساله، ورود 20 میلیون گردشگر را پیش بینی کرده ایم، اما 32 میلیون گردشگر خارجی را هدف گذاری می کنیم تا به 20 میلیون نفر، یعنی رقم مطلوب مان برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود سلطانی فر، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در یادداشتی با عنوان انقلاب اسلامی، پساتحریم و شکوفایی گردشگری بار دیگر با مرور چشم انداز 20ساله گردشگری ایران، به وضعیت گردشگری ایران در دوران پساتحریم اشاره کرد و از دو برابر شدن درخواست آمریکایی ها برای سفر به ایران در سال 2016 خبر داد.

در یادداشت معاون رییس جمهور آمده است: این روزها دو رویداد مبارک، ایران عزیزمان را حال و هوایی دیگر بخشیده است، فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و موفقیت بزرگ جمهوری اسلامی ایران در اجرایی شدن برجام که شهد شیرینش کام ملت صبور، مقاوم و انقلابی ایران را شیرین کرد و میوه های مذاکرات بی وقفه و تلاش خستگی ناپذیر تیم مذاکره کننده به بار نشست.

اکنون در سایه همدلی و همراهی دولت و ملت ایران، چشم انداز روشن دیگری فرا روی فردای سرزمین سرافرازمان قرار گرفته و انگیزه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری برای ورود 32 میلیون گردشگر تا 10 سال آینده

هدف گذاری برای ورود 32 میلیون گردشگر تا 10 سال آینده