مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 15:302016-02-08اقتصادي

وقوع اتفاقات مهم در بورس تهران


بورس تهران در معاملات امروز خود شاهد رکوردشکنی جدیدی بود به طوری که علاوه بر رشد قیمت ها و افزایش تقاضا، اتفاقات جالبی در گروه خودرویی رخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، بورس تهران در معاملات امروز خود به مسیر صعودی خود شدت داد و با رشد 1214 واحدی شاخص موفق به عبور از کانال 75 هزار واحدی شد و در عدد 75 هزار و 783 واحد ایستاد.

علاوه بر رکوردشکنی جدید شاخص بورس تهران که افزایش بازدهی این بازار را به دنبال داشت، تحولاتی هم در گروه پر بیننده بازار سرمایه یعنی گروه خودرویی رخ داد به طوری که در معاملات امروز شرکتهای مهم این گروه یعنی ایران خودرو و سایپا با توقف و بازگشایی نماد مواجه شدند.

به طوری که در بازار امروز سهام شرکت ایران خودرو که با صف خرید بیش از 195 میلیون سهمی و رشد 5 درصدی مواجه شده بود به دلیل آنچه که ابهام در اطلاعات ارائه شده عنوان شد، با توقف نماد معاملاتی رو به رو شد.

در این راستا مدیرعامل ایران خودرو در نامه ایی به رییس سازمان بورس توضیحاتی در خصوص غرامت 427 میلیون و 600 هزار یورویی پژو ارائه داد، اما توضیحات شرکت در این خصوص کافی نبود و نماد" خودرو" برای دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص آثار مالی دریافت غرامت از پژو بسته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع اتفاقات مهم در بورس تهران

وقوع اتفاقات مهم در بورس تهران