مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 14:152016-02-08سياسي

فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری 10 تروریست در مرزهای شرقی و غربی کشور خبر داد.


سردار اشتری از دستگیری ده ها تن از تروریست خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ حسین اشتری در حاشیه همایش فرماندهی مرزبانان استان ها در جمع خبرنگاران گفت: اشرار و گروه های ضد انقلاب در مرزها، در ماه های گذشته تحرکاتی داشته اند که با اقدامات پیشگیرانه با این گروه های ضد انقلاب برخورد داشته ایم و نتوانستند نفوذی به داخل کشور داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی درباره بودجه این نیرو گفت : پایه بودجه ای ناجا ضعیف است ؛ در صورتی که با تقویت این بودجه و با حمایت ستاد کل نیروهای مسلح بخشی از مشکلات ما در سال های آینده حل می شود.

سردار اشتری درباره بودجه مصوب 94 افزود: از آنجایی که به پایان سال چند ماهی باقیمانده است ؛ نمی توانیم بگوییم که همه بودجه سال 94 محقق می شود یا خیر؟ اما مسئولان قول داده اند که تا بخشی از بودجه ما را تامین کنند .

وی گفت : به مجلس ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاون اول ریاست جمهوری تاکید کرده ایم تا پایه اعتباری ما را در برنامه ششم توسعه افزایش دهند که امیدواریم محقق شود.

فرمانده نیروی انتظامی درباره دستگیری صیادان بوشهری افزود: این موضوع هنوز دقیق نیست اما دریابانی نیروی انتظامی و مسئولان مربوط و وزارت امور خارجه ، دستگاه های امنیتی و قضایی این موضوع را پیگیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری 10 تروریست در مرزهای شرقی و غربی کشور خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری 10 تروریست در مرزهای شرقی و غربی کشور خبر داد.