مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 بهمن 1394 ساعت 13:212016-02-08اقتصادي

رهایی از بحران اقتصادی نیازمند نگاه ویژه به بخش تولید است


با توجه شرایط کشور در سال های گذشته و بحران اقتصادی حاکم، راهکار رهایی از بحران اقتصادی نگاه ویژه به بخش تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محید خدابخش در دیدار معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اردبیل اظهار داشت: در سال های گذشته، کشور با بحران اقتصادی روبرو شده و بیشترین ضرر از این وضعیت را سرمایه گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی دیده اند که پدید آوردگان این وضعیت بحرانی هیچ مسوولیت و سهمی از بحران ایجاد شده بر دوش نگرفته و همه سنگینی و مشکلات آن بر دوش تولیدکنندگان انباشته شده است.

وی تصریح کرد: برای رهایی از این وضعیت نیازمند نگاه ویژه ، تصمیم و ارایه امتیازهای خاص به بخش تولید هستیم چراکه بسیاری از صاحبان سرمایه در جریان سال های گذشته بر اثر تورم افسار گسیخته دچار ضرر و زیان شده اند و اکنون بسیاری از آنها بدهکار بانک ها هستند.

استاندار اردبیل افزود: کمیته ویژه ای متشکل از نمایندگان بانک ها، سرمایه گذاران و نهادهای دولتی ذیربط تشکیل و موضوع را مورد کنکاش قرار داده و راه حلی برای گریز از مشکلات باقی مانده از وضعیت بحرانی سال های گذشته پیدا شود.

خدابخش گفت: باید اختیار ویژه و موقتی به استانها داده شود تا مشکل موجود بین تولیدکنندگان و بانک ها مدیریت و راه برای رهایی واحدهای تولیدی از وضعیت رکود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی از بحران اقتصادی نیازمند نگاه ویژه به بخش تولید است

رهایی از بحران اقتصادی نیازمند نگاه ویژه به بخش تولید است